Monday, August 9, 2010

Atlantic City - America's Playground


Az köztudott, hogy Amerikában a bűnök városa Las Vegas, de azt már kevesebben tudják, hogy Atlantic City Amerika játszótere. A többek között kaszinóiról, homokos strandjairól és bevásárló központjairól híres város New Jersey-ben található, autóval kb. 2 órára New York City-től. A Monopoly társasjátékot is inspiráló város nem kimondottan szép, és sajnos igen halszagú, de ezek az apró részletek feledésbe merülnek, mikor az ember belép a kaszinókba.

Hétvégén Monica barátnőm barátja Alex kitalálta, hogy pókerezni akar. Mivel Monica nem hajlandó Alex mellett ülni miközben ő játszik, és egyedül azért mégsem annyire kellemes egy kaszinóban lődörögni, ezért megkértek bennünket Joanaval, hogy kísérjük el őket. Mivel Joana sem volt még Atlantic City-be és a motelt is Monicaék fizették, nagy örömmel mentünk bele az útba, hiszen nekünk csak az italokat és az ételt kellett (volna) állni, és AC olcsóbb, mint New York. Kocsival mentünk (Lexus), amiben kényelmesen el is fértünk 4-en, és nagyon gyorsan leértünk a városba szombat este, szinte egyáltalán nem volt forgalom.

Ami amerikában még mindig nagyon tetszik, hogy a férfiak meghívják a nőket italokra a bárokban. Nos nekünk olyan szerencsénk volt, hogy nemcsakhogy meghívtak minket italokra, de épp akció volt a kaszinó egyik bárjában, és ingyen italokat szervíroztak. Így italért nem kellett fizetni. Természetesen ha az ember kaszinóban van, akkor legalább egy félkarú rablóra benevez. Nekem a kártyajátékok túl kockázatosak (a kockázásról nem is beszélve) így maradtam az imént említett "pénznyelőknél" de szigorúan minimális téttel, merthogy nem szórjuk a pénzt! Kerek 5 dollárt áldoztam be a jétékba, és kevesebb, mint 5 perc alatt 20 dollárt csináltam belőle! A csúcson kell abbahagyni felkiáltással azonnal ki is szedtem a nyereményt a gépből. És még milyen szerencse! Aki után ült le a géphez, kb. másfél órán keresztül ült ott, és nyeremény nélkül távozott. Namost lehet, hogy ő is nyert, csak nem tudott kiszállni... de én kitudtam, ami azt jelentette, hogy az étkezésem is "ingyen" volt. :)

A hazafelé út már nem volt olyan gyors, sajnos mindenki épp hazafelé tartott azon az autópályán, amin természetesen épp javító munkákat folytattak, így igen lassan értünk vissz New Yorkba. De számítottunk arra, hogy lassabb lesz a vissza út, hétvégente ugyanis szinte mindenki lemegy a Jersey Shore-ra (ami nem csak egy valóság show, hanem New Jersey igen neves strandja), vagy ugye Atlantic City-be. Ráadásul most koncertezett a The Black Eyed Peas a Cesar's-ban, így még többen voltak, mint általában.

Szóval ez a hétvége nagyon izgalmas volt, nagyon jól éreztem magamat, és nyertesként távoztam Atlantic City-ből. Legközelebb majd a BlackJack asztalt fogom megtámadni, de kizárólag azután, hogy 21 szintre fejlesztettem a kártyaszámolási technikámat! :)

1 comment:

Anonymous said...

Ó most nosztalgia érzésem támadt, szinte pont egy éve jártam én is AC-ben :) És én is nyertem, sőt a család akikkel voltam egész szép kis összeget vitt haza, élen a nagyival :) Egy teljesen más világ, és nagyon klassz! Örülök, hogy te is jártál ott :)