Tuesday, August 31, 2010

DMV - One Perfect Hell vol 2.


Pusztán három hónap kellett ahhoz, hogy újra erőt vegyek magamon és bemenjek a DMV-be elintézni a személyi igazolványomat. Hatodik érzékem azt súgta, hogy tovább nem halasztgathatom az ügyet.

Ha már lúd, legyen kövér alapon jó előre elhatároztam magam, hogy majd én leszek az első, aki az irodához érkezik. Ügyfélfogádás hétfőtől péntekig délelőtt 8:30-tól délután 4:00-ig van. Mariannka pedig nagyon okosan már reggel 7:45-kor a metróban volt és 8:05-re meg is érkezett a helyszínre. Be kell valljam, hogy egy kicsit zavarban voltam, el is tévedtem rögtön a 33. és 34. utca között a Broadwayn. Azt láttam, hogy az egyik üzlet előtt kilóméter hosszú sor áll, de megállapítottam magamban, hogy iskolakezdési leárazás van, a szülők biztosan meg akarják rohamozni az üzletet még munka előtt, hogy a kölök tuti kapjon High School Musical-es tolltartót.

Elindultam hát a DMV iroda felé. Az iPod-on épp véletlenszerű lejátszásra volt állítvá és Lilly Allan - Fuck You Very Much című száma pont akkor ért a refrénhez, amikor belém nyilalt a flismerés: ez a töménytelen mennyiségű ember nem tolltartóért áll sorba hajnali 8:07-kor. Igen, tisztelt hölgyeim és uraim, New York fél lakossága ma reggel akart ügyintézni. Egy pillanatig azt hittem, hogy elveszítem a türelmem, és szerintem a szemem is megrándult párszor, de aztán vettem egy mély levegőt, és úgy döntöttem beállok a sorba - jobb dolgom úgysincs ezen a reggelen - és ha szerencsém van, a sorban álló emberek fele KRESZ tesztet akar írni.

Hát nem volt szerencsém, mert csak az emebrek 30%-a akart tesztet írni, azoknak is a 70%-a mögöttem állt a sorban. Viszont minden gond nélkül kiállították az ideiglenes igazolványomat potom 2 óra sorbanállás és 100 oldal The Vampire Diaries után, valamint ígéretet kaptam arra is, hogy két héten belül megjön a végleges nem vezetői engedélyem. A kis aranyos 4 évig érvényes és $9.50 volt az ára. Nem tudom, hogy milyen lesz az igazolvány képem, de van egy sejtésem. Nem jelöltem be azt, hogy szervdonor szeretnék lenni, mert ragaszkodom az újraélesztéshez. (Lehet, hogy túl sok filmet nézek, de valahogy nem bízom az orvosokban és abban, hogy mindent megtesznek a szervdonorokért... hiszen nem áll érdekükben.)

Ezennel egy újabb pipa került a "Tehendők" listámra. Ma pedig magyar idő szerint délután 5 órától tessék nekem nagyon-nagyon sok pozitív energiát küldeni, mert szükségem lesz rá! (Később elmesélem, hogy miért!)

No comments: