Thursday, October 28, 2010

Flu Shot!

Bármennyire is nehéz volt, a döntés megszületett: kértem védőoltást az influenza ellen. Ha teljesen korrekt akarok lenni a fogalmazással, akkor Influenza/H1N1. Mert azért nem mindegy.

Körbekérdeztem a kollégákat, és mindenki beoltatta magát. Ki ezért, ki azért, de valahogy mindenki bízik az itteni rendszerben, nekem pedig fontos az, hogy ne legyek beteg, mert nem akarok haldokolni karácsonykor. Tudjuk, hogy mennyire férfiasan viselem a megfázást (értsd: hisztis pi**a vagyok), tök fölösleges mindennek kitenni az új kollégákat, barátokat. Ráadásul ay egész ingyen volt.

Sean kitalálta, hogy az az ember, aki beköltözött volna a helyemre mégsem költözik be, mert eltűnt, és ő nem tudja visszaadni a kaukciómat addig, amíg nem talál valaki mást. Én meg mondtam neki, hogy ez ám nem így működik, mert a kaukcióm nem arra való, hogy elfagyizza, nagyon sajnálom, hogy nem jött össze ez a lakótárs, de nem vagyok Teréz Anya, kerítse elő nekem a pénzt hétvégére. Azt mondta, hogy November 4-én kap fizetést, akkor megadja. Most erre mit tudok mondani? Csak azt, hogy OK, de nem örülök neki...

Hihetetlen ez a pasi! Én elhiszem, hogy $120.000 -ral lóg az államnak (ennyit kell visszatörlesztenie, mint diákhitel) de basszus tanuljon már meg spórolni, és addig nyújtózkodni, ameddig a takarója ér. Folyamatosan fölösleges cuccokat vásárol, és tök kivan, hogy hétvégére már nincs pénze... Őszintén? Nem csodálom!

Sigh...

Hétvégén egyébként egy magyar étteremben ebédeltem. Andre's Cafe a 85. utca és 2. sugárút kereszteződésében. Ettem fincsi paprikás csirkét, Joana pedig marhapörköltöt. Nagyon fincsi volt, csak kicsit sok, és természetesen rettenetesen drága! De megfogadtam, hogy ha mást nem is, dobostortát enni, és kávézni hortobágyi képek társaságában mindenképp fogok ott havonta legalább 1x. Nem mintha szeretném a dobostortát, de az eléggé magyar, és sarokházat meg nem láttam... de monnyuk van pogácsa is... majd akkor eszek azt :)

No comments: