Monday, November 8, 2010

"He’s going to ask you how it went, so you better start drilling something!"

Kedves Univerzum!

Nagy örömömre szolgál, hogy olvasóim között tudhatlak. Bevallom, sokszor gondolkoztam azon, hogy vajon figyelemmel követed-e a Blogomat, bár azzal mindig is tisztában voltam, hogy támogató kezeidre bármikor számíthatok, mögöttem állsz, ha valami baj van, és csak kérnem kell...

A világért sem szeretnék belerondítani a kapcsolatunkba, de engedd meg, hogy eldicsekedjek legújabb módszereddel. Ne haragudj, de egyszerűen képtelen vagyok magamban tartani a történteket!

Ugye nincs harag?
:)

Gondolom a tegnapi bejegyzésem még mindenkiben elég élénken lobog, de ha mégsám, hát tessék újra elolvasni a fúrós részeket. Annak érdekében hogy hiteles maradhassak, én is újra átolvastam. Meggyőződésem, hogy Univerzum barátom viszont nem olvasta végig, hanem megállt itt:
"Bevallom, a függönykarnis felrakását nem vállaltam be, mert nincs fúrónk [...]"
 A tegnapi bejegyzést a közös helységből írtam, mert ugye még mindig nincs internetünk a lakásban. Ez a "lounge" közvetlenül a mosoda mellett van, ahol az egyik szomszédom (Aaron) - nevezetesen az, akitől a beköltözés napján a kalapácsot kölcsönkértem - épp mosott. Véletlenül úgy alakult, hogy együtt mentünk le a lifttel, és útközben beszélgettünk. Én viccesen megjegyeztem, hogy köszi a kalapácsot, lehet, hogy nem sokára átugrom a fúródért, dehát ezt pusztán a beszélgetés kedvéért mondtam, nem gondoltam ám komolyan. 

Aaron viszont igen, mert 5 perc sem telt bele, és a srác fúróval a kezében kopogott az ajtón. Először ámulatba, majd "szerelembe" estem (csak képletesen persze, és úgy általában szerettem bele a házba és lakóiba), kétségbe pedig csak azután, hogy elköszöntem és becsuktam az ajtót. Merthogy két lehetőségem van:
a) Sürgősen elkezdek fúrni, mert Aaron meg fogja kérdezni, hogy mégis hogy ment a dolog...
b) Sürgősen elkezdek sütni, és ma este áthívom és megkérem, hogy mutassa meg, hogy is kell fúrni (értsd: fúrjon ő lyukakat a falamba)

Igen, valóban van egy harmadik lehetőség is - megvárni Sean-t, de egyrészt ezzel a lépéssel nem hiszem, hogy megtanulnám a leckét (a drága Univerzum szerintem úgy érzi, hogy muszáj elsajátítanom a fúrás képességét), másrészt ő csak szerdán jönne, az meg még 2 nap függönytelenül!

Holnap elmesélem, hogy végülis mi történt, most pedig elolvasom ezt a cikket...

No comments: