Tuesday, September 7, 2010

How did I end up watching Carmen - The story of my US Open ticket


Ugye mindenkinek eldicsekedtem arról, hogy van jegyem a US Openre és hétfőn megyek megnézni az Arthur Ashe stadion esti mérkőzést. Igen ám, de idő közben kiderült, hogy női mérkőzés lesz, ráadásul Sharapova fog játszani, aki mint tudjuk nem üti, hanem sikítja a labdát. Zajérzékeny füleim a TV-ben sem képesek 5 percnél tovább figyelemmel kísérni a hölgy játékát, ezért a következő dolog történt:

Szóval mivel a jegyem az utolsó utáni sorba szólt az oszlop mögé (igen, nagyon olcsó jegy volt), és a Flushing Meadows igen messze van tőlem, úgy döntöttem, hogy egyedül mégsem megyek ki, inkább átmegyek Joanahoz. Miután elmesélte, hogy milyen volt a kanadai kirándulás, elmeséltem neki az én hétvégémet és mikor megemlítettem, hogy a MET előtt a Carment adják HD minőségben, ráadásul ingyen, felcsillant a szeme és nem is kellett sokáig győzködni arról, hogy menjünk.

Nem sajnálom, hogy így alakult a nap, mert nagyon jól éreztük magunkat a Carmenen, és mindettől függetlenül még mindig büszke vagyok a jegyemre. És ha szerencsém van, akkor átcserélhetem egy hétvégi mérkőzésre, de ha nem, az sem baj. Majd jövőre! :)

Holnap nagy nap lesz: az első nap az új munkahelyen. Nagyon izgatott vagyok, főleg azért, mert az egyik papírt nem nagyon tudtam kitölteni... Joana azt mondta, a HR majd segít, nem kell aggódnom... hát majd meglátjuk.

No comments: