Sunday, September 26, 2010

Life in New York - my first Yankees game


Ezen a hétnem nem volt időm írni, bevallom, még mindig nem nagyon sikerült hozzászoknom a rendszeres koránkeléshez. De legalább már azt sikerült elérni, hogy hétvégén nem éberdek fel reggel 7:30-kor. Az elmúlt hetem egyébként nagyon izgalmas volt, úgy gondolom, egy kis élménybeszámolónak igazán itt az ideje.

Hétfőn reggel még nem tudtam, hogy délben Nicktől olyan e-mailt fogok kapni, ami alapjaiban változtatja meg az egész estémet. Nem mintha nagy terveim lettek volna vagy valami, de akkor is. Az e-mail a következő volt:
"Nevetségesen jó jegyeim vannak a ma esti Yankees meccsre. Ingyen! Érdekel?"
Hát hogy a fenébe ne érdekelne! Életem első Yankees meccse, ráadásul nevetségesen jó helyre szóló jegyekkel, és ingyen? Ott a helyem. 4-en mentünk: Nick, Adam, Joana és én. Szerencsére úgy voltam felöltözve, hogy nem fáztam este (volt nálam zakó) így a munkából azonnal tudtam menni a stadionba. Valóban nevetségesen jó helyre szóltak a jegyek: 119. szektor, 14. sor, közvetlenül az ütő mögött, 2 szektorra Jay-Z től, aki szintén a meccsen volt, és közvetlenül egy fekete szupermodell mögött, akinek most nem jut eszembe a neve, de baromi vékony, nagyon fiatal és nem Naomi Campbell. A meccs megemlékezéssel kezdődött, hallottam Frank Sinatra Jr-t énekelni - akinek a hangja félelmetesen hasonlít az apjáéra, és bár Juniornak hívják, kb. 78 éves. Egyébként egy jegy $250-t ért. WoW!

A Yankees Stadionról annyit kell tudni, hogy nemrég építették, nagyon szép, és minden, amit benne árulnak nagyon drága. Pl. egy palack ásványvíz normális esetben $1,- ott $5,-. De persze megveszed, mert egyszer élsz. :) Meg vannak pincérek, akik rendeléseket vesznek fel, és hoznak neked ételeket, italokat. Én egy koktélt ittam, amit Yankeeses pohárban szolgáltak fel, és kicsi papír Yankees zászlót is tűztek bele. Mivel pasikkal voltunk, ezért mi lányok nem fizettünk semmiért. Nem azért, mert nem tudtunk volna, hanem azért, mert ez amolyan pasi dolog. Az én italomat Adam fizette.

A meccs nagyon jó volt, tele izgalommal, hazafutással, taktikával. A Yankees nyert, aminek azért örülök nagyon, mert Yankees fan vagyok. Már az első hónapban tudtam, hogy nekik szurkolok, nem pedig a New York Mets-nak. Hogy miért? Nagyon egyszerű: A Yankees fiúk csinosabbak :) (Igen, lecsekkoltam mind a két csapatot. Engem nem érdekel a teljesítmény, a csinosabb csapatnak szurkolok... mellesleg a Yankees nagyon eredményes, 2009-ben is világbajnokok voltak.) Ráadásul a Wall Street Journal-nek van egy tesztje arra, hogy Yankees vagy Mets fan vagy-e, és ott is az jött ki, hogy én Yankees drukker vagyok. Ez nem lehet véletlen!

November 1-jén költözök Brooklynból Manhattanbe. Joana-ék bérleti szerződése lejár, és megbeszéltük, hogy összeköltözünk egy 3 szobás lakásban. Eredetileg a pénzügyi negyedbe akartunk költözni, de egy visszautasíthatatlanul jó lakást találtunk a 110. utca és az 5. sugárút kereszteződésében közvetlenül a Central Park mellett. Hihetetlenül jó árban van, fantasztukusan szép környéken, hatalmas szobákkal (New York-i viszonylatban) baromi jó kilátással a 35. emeleten. Már csak azon izgulunk, hogy nehogy elhappolják előlünk. Már beadtuk a jelentkezésünket a lakásra, reméljük meg fogjuk kapni.

A munkahelyemen is minden rendben, egyre elfoglaltabb vagyok. Egyre többen ismernek, egyre többen szeretnek, sokat dícsérnek, és már számítanak rám. Mernek rámbízni feladatokat, és szerencsére eddig mindenki meg volt elégedve az eredménnyel. Remélem, ez a jövőben is így marad! :)

Hétvégén vettem egy hajszárítót. Anya azt mondta, hogy nem szabad vizes fejjel lefeküdni aludni, és ha ő azt mondja, akkor az úgy van. A "gépnek" 3 hőfokozata és 2 sebessége van, van hidegbefúvó gombja, és magába tudja szippantani a zsinórt, ami igen praktikus tárolás szempontjából. És ami a legtutibb: piros színű! Már ki is próbáltam, és meg vagyok elégedve! Nagy teljesítményű a hajszárító, és gyorsan megszárítja a hajamat. Úgy gondolom, hogy $35-ért nagyon jó vásár volt!

No comments: